الرئيسية / أخبار هامة / تامر حسنى يشكر الشعب العمانى..لهذا السبب
تامر حسنى

تامر حسنى يشكر الشعب العمانى..لهذا السبب

كتب الفنان تامر حسني، رسالة شكر للشعب العٌماني الذي استقبله بكل حفاوة وحب خلال حفله الغنائي بـ “سلطنة عمان” الذي أقيم أمس الثلاثاء.

وشارك “تامر” مجموعة من الصور والفيديوهات عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “انستجرام”وعلق قائلا: “مليون شكرا للشعب العُماني الكريم الطيب على الاستقبال المذهل اللي شفته بعيني بجد أنا عاجز عن الكلام وبشكر جميع الجاليات العربية الحبيبة بعُمان والجالية المصرية الغالية الكبيرة”.

وأستكمل “تامر”: “بجد والله أنا عاجز عن الكلام ربنا يفرح قلوبكم زي ما فرحتوني وبشكر كل حد حضر وانا بحبكم اكتر ونفسي اتصور مع كل حد فيكم وحاولت على قد ما قدرت بس الازدحام كان شديد جدا جدا .. وبشكر رجال الأمن العُماني اللي حافظوا على سلامة الجميع بمنتهى الحب والرقي وجزيل الشكر لسعادة السفير المصري بعُمان محمد غنيم على رقي استقباله الكريم لي وكل الشكر للشيخ سالم الحوقاني وشركة التنظيم الرائعه (الشرقيه لتنظيم المعارض)”.

مليون شكراً للشعب العُماني الكريم الطيب على الأستقبال المذهل اللي شفته بعيني بجد انا عاجز عن الكلام وبشكر جميع الجاليات العربيه الحبيبه بعُمان والجاليه المصريه الغاليه الكبيره بجد والله انا عاجز عن الكلام ربنا يفرح قلوبكم زي مافرحتوني وبشكر كل حد حضر وانا بحبكم اكتر ونفسي اتصور مع كل حد فيكم وحاولت على قد ما قدرت بس الإزدحام كان شديد جداً جداً .. وبشكر رجال الأمن العُماني اللي حافظوا على سلامة الجميع بمنتهى الحب و الرقي وجزيل الشكر لسعادة السفير المصري بعُمان محمد غنيم على رقي استقباله الكريم لي وكل الشكر للشيخ سالم الحوقاني وشركة التنظيم الرائعه (الشرقيه لتنظيم المعارض)

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

عن محمد فتحي الشريف

شاهد أيضاً

عاجل تحالف الأحزاب المصرية يعلن تأييده لدعوة الرئيس السيسي لعقد مؤتمر اقتصادي : اليكم التفاصيل

*عاجل تحالف الأحزاب المصرية يعلن تأييده لدعوة الرئيس السيسي لعقد مؤتمر اقتصادي : اليكم التفاصيل* …